+38 (096) 222-3-444 позвонить нам

Головна / Допомога клієнту

Допомога клієнту


Допомога клієнтові

 

У цьому розділі ми постаралися зібрати найбільш поширені питання від наших клієнтів.

 

Як правильно оформити покупку?

Для того що б правильно оформити покупку Вам необхідно вибрати товар, який сподобався на нашому сайті, зателефонувати менеджеру по телефону, сказати назву товару (або код-артикул), кількість і потрібні параметри. Або перейти в інтернет-магазин за посиланням (посилання розміщені під описанням товару) і оформити покупку в інтернет-магазині. Далі менеджер допоможе Вам оформити і оплатити замовлення найбільш зручним для Вас способом.

 

Як оплатити?

Уточнити способи оплати можна з менеджером по телефону, при оформленні замовлення.

 

Як здійснюється доставка?

Умови для оптових покупців *:
Для оптовиків доставка здійснюється безкоштовно, транспортом ТМ "Vitan".
Умови для роздрібних покупців:
Передоплата замовлення на картку ПриватБанк (номер картки повідомляється додатково, через смс). Оплата за доставку, згідно тарифів перевізника (Нова Пошта). Термін доставки 2-3 дні з моменту оплати.

 

В які регіони здійснюється доставка?

Доставка здійснюється в будь-який регіон України.

 

Які терміни доставки товару?

Максимальний термін безкоштовної доставки - тиждень з моменту оформлення замовлення. Якщо необхідна термінова доставка, Ви можете скористатися послугами вантажоперевізника «Нова Пошта», але в цьому випадку доставку оплачує одержувач.

 

Де забрати товар?

Після того як менеджер прийме Ваше замовлення, протягом години Вам буде надана інформація про наявність необхідного товару у нашого клієнта в Вашому місті чи про термін його поставки в Ваш регіон (місто).

 

Де знайти сертифікати на продукцію?

Сертифікати та інші документи на продукцію можна знайти на сторінці Сертифікати

 

Як ознайомитися з інструкціями?

Якщо Вам необхідні інструкції з монтажу, ознайомитися з ними можна на сторінці Інструкції

 

Які умови для оптовиків?

Умови для оптовиків індивідуальні. Обговорюються з менеджером по вказаним на сайті телефонам

 

Чи здійснюєте відстрочку платежу?

Відстрочка платежу можлива в довгостроковому періоді співробітництва. У короткостроковому періоді відвантаження товару здійснюється по передоплаті.

 

*Оптовий покупець (оптовий продаж) - поставка виробів на постійній основні.